Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

torsdag 10. januar 2013

Ull, ull og mere ull....

Vet ikke om jeg alene om det, men hver eneste vinter blir jeg så lei av all ulla. Barna går jo stort sett i ull hver dag i 4 mnd i strekk. Derfor er det hyggelig å kunne ha litt pent ulltøy også, og WoolLand har masse pent og deilig ulltøy for store og små. For å se mer, gå inn på: Woolland.no








Har akkurat kommet hjem fra et par dager i Oslo. Business and pleasure;) Jobbet endel, var ute med venninner og hadde en super kveld på Bolivar i Vibesgate. Nydelig mat og godt drikke, samt bra service;) 

Det ble årets shoppingsmell, eller det spørs jo hvordan man ser det. Jeg tjente jo faktisk en hel del....alt var jo på salg;)

Og selvfølgelig bodde jeg på favoritten min Gullsmeden. Hotellet var fullt, og dermed fikk jeg familierommet. Så skal noen til hovedstaden med barn, er det et rom å anbefale. To bad, sofa og tv krok, badekar og fire sengeplasser i samme koselig innredning og atmosfære som ellers av hotellet. 

So long, her er det snart natta..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar