Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

tirsdag 14. august 2012

Barnerom

















Barnerommene til de to tullene våre. Selve teksten er en Lorum Epsum, 
men under hvert bilde kan du lese hvor man får kjøpt de ulike tingene. 
Er det for smått er det bare å spørre i vei.

Jeg har innredet i rosa og blått, og stjerner på veggene.  
Lysekronen over er et loppefunn som jeg har spraylakket rosa og festet søte hvite
sommerfugler på.

Både sengen nederst til høyre og klesskapene er gamle furumøbler som jeg har malt. 
Så nå er de så godt som nye!

Bildene er tatt av fotograf Therese Sjølie


2 kommentarer:

  1. Oi, oi, oi, så herlige barnerom!! Jeg er sikker på at Maia hadde nektet å forlate disse rommene;) Stjerner er så fint.. Jeg har en plan om å la stjerner være et tema på rommet til lillegutt i det nye huset. Forstår jeg deg riktig at dette er en stjerne tapet, du har ikke malt?

    Har du noen tips til hylle som passer på et barnerom? Vil gjerne ha en kombinasjon av åpne hyller og skap slik at jeg kan få ryddet bort litt leker og lukke døren for å få et litt ryddigere inntrykk..

    Anja

    SvarSlett
  2. Hei Anja!
    Tusen takk for positiv tilbakemelding, det var hyggelig! Du ble den første som skrev inn i kommentarfeltet, fortjener nesten en premie!;)

    Stjernetapetene er Boraas tapet og kan bestilles hos mange ulike interiørbutikker. De fleste har permene/bøkene med prøver, men det aller beste er å dra til Maxbo på Alnabru. De har det beste utvalget av tapeter, og de har det meste på lager.

    Der får du store og små stjerner i lyseblått, samt striper i samme fargenyansen. I rosa får man kun store stjerner og striper.

    Når det gjelder møbler til barnerom vil jeg anbefale Oliver Furniture, de har super masse fine og solide barnemøbler. Skal sende deg bilde dersom jeg finner en hylle/skap som kunne passe.

    Ha en strålende dag,

    Mari;)

    SvarSlett