Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

tirsdag 8. januar 2013

Fin innerst til ytterst med Fleischer couture..

God tirsdag formiddag!
Det er kaldt, det er vinter og jeg kler meg i ull i flere mnd i strekk. Det er jo kjedelig å gå rundt i en slitt og gammel ullstilongs og trøye dag ut og dag inn. Her finner du deilig merinoull, silke og kashmir;)

Samtidig kom jeg over disse jakkene her da jeg møtte en dame på fjellet i jula. Hun lyste opp i corall dunjakken nedenunder, og den var bare super fin. 

Så Fleischer couture var nytt for meg, men falt absolutt i smak. Dersom du vil netthandle selges det på Miinto:

Hvis du bare vil inn å titte på produktene kan du se på:





Ønsker deg en varm og fin dag videre, 





2 kommentarer:

  1. Og så vet du vel at selveste SJP kjøpte en når hun var i Norge?
    Lekker!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Og, yes.. Fikk med meg det da jeg googlet jakken. Var jo ikke måte på oppstyr, og selvfølgelig masse gratis og god reklame for merket. Moro!

    SvarSlett