Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

mandag 5. november 2012

Hytteinspirasjon

Dagen i dag har gått med til tråling av google og Finn for å finne litt hytte inspirasjon.  På fredag skal jeg nemlig til Norefjell på befaring på en fjellhytte. En ny hytte som skal innredes fra A til Å. 

Startet hos Slettvoll, og der er jo alt bare nydelig. Dersom man liker Slettvoll-stilen kan det være lurt og starte der for å hente inspirasjon. 

Dersom lommeboken ikke vil eller kan handle der, kan man lett finne etterligninger, look a like og gode erstatninger til en billigere penge i andre butikker, til omtrent samme resultat:) Dobbeltklikk på bilde for å se det større, men legger enkeltbildene ved  også, slik at det blir enklere og se.




























Må innrømme at det klør i fingrene for å sette igang på hytta vår. Det er jo så masse fint der ute;) Godt jeg får utfolde meg gjennom andres prosjekter da, blir billigere det;)  Ha en fin mandags kveld alle sammen!




2 kommentarer:

  1. Heisann Mari,og takk for kommentarer homser:) Så deilig det var å finneblogfen din med alle desse flotte bildene - skulle jeg innredet hytte traff despot on med dese bildene.Som du sierfinnes detuansett vårlige i til en langt rimeligere pris enn Slettvoll,faktisk helt ned til billigkjedene.Er det virkelig sånnat du har dette som jobb ble jeg veldig misunnelig...snakk om å få utfoldelse for kreativitet og interiørinteresse da :) Likte kjempegodt logoen din også,lekker!!!Kos deg masse påbefaring...kanskje får vi se detferdige prosjektet en gang?
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Velkommen som medlem og takk for hyggelig kommentar;) Det setter jeg stor pris på. Og ja, heldig som kan dyrke en interesse i jobben. Jeg er jo helt i startgropen, så spennende å se hvor det ender.

    Jeg har ikke spurt kunden ennå, men håper selvfølgelig at jeg kan ta før og etter bilder slik at jeg kan dele med dere;)

    Jeg følger deg og ser stadig vekk nydelige bilder som gir både inspirasjon og glede;)

    Ha en super søndags kveld,

    Klem Mari_;)

    SvarSlett