Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

fredag 25. januar 2013

En smak av sommer hos Greengate....



 God fredag formiddag!

I går trasket jeg rundt på Interiørmessa på Lillestrøm, og fikk se de nye trendene for 2013 og andre nyheter.

Jeg starter med å dele noen bilder fra Greengate sin stand. Som alltid synes jeg at de har den mest gjennomførte standen. Med grønt gress, hvitt stakittgjerdet og alle disse deilige fargene på produktene... Mmm...da er det bare å drømme seg vekk til vår og sommer;)






















Det er snart helg, og jeg skal på gourmetklubb i kveld. Da lager vi nydelig mat sammen, mens vi drikker deilige bobler, skravler og koser oss. Det er sjelden middagen blir servert før elleve, og desserten har vel aldri vært servert før midnatt;) Så ser frem til en hyggelig kveld med jentene:)

Legger ut flere bilder fra messen en annen dag. Ha en super helg,



Og nå er det blitt søndag kveld, og snart natta her i huset, men vil bare legge ved bilder fra den flotte katalogen til Greengate. Er jo bare til å bli glad av disse produktene her....;)

























































4 kommentarer:

  1. Å så kjekt med litt messebilder...må si abstinensene er store,jeg savner å gå runt på messen og handle inn.Så dette var en god trøst Mari .- gleder meg til enda flere bilder :)
    Kos deg masse i kveld,dette hørtes rett trivelig ut!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Hm... det skjønner jeg godt Tove, men jeg får nesten den samme følelsen av å gå rundt der å se. Da får jeg virkelig lyst på butikk;) Jeg går jo bare rundt for å få inspirasjon, og kanskje handle inn litt her og der for prosjekter vi har gående. Moro er det uansett;)

    Ha en super helg du også, klem mari

    SvarSlett
  3. Herlig! Elsker Green Gate!
    De bruker så fine farger og har så glade mønster!
    ELSKER!!
    Ønsker deg en NydeligFlott fredagskveld!!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  4. Helt enig Julie! Blir oppriktig glad av disse fargene, og aldri lei. Koselig at du tok turen innom bloggen min, og så kreativ og flink du er:) måtte jo inn å se hos deg også, og det fristet til å se mer:)

    Ha en fin søndagskveld

    SvarSlett