Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

mandag 26. november 2012

Kos & inspirasjon i Sandefjord


God mandag!

Hatt en fin helg? Her har det vært jentekveld på fredag og veldig hyggelig middag på lørdag. Innekos på dagtid, men ingen blogging. Så tenkte jeg skulle dele litt inspirasjon fra min dag i Sandefjord forrige uke. Det startert med deilig lunsj forran peisen på SMAK, som er lunsjvarianten til Solvold. Deilig mat, og koselig atmosfære i gode stoler;)



MITT HJEM  var en butikk for enhver. De selger varer fra bla. By Nord, Firm living, Ygg & Lyng,Holmegaard, Palma og Norhern Lighting. Så jeg fant i allefall masse fint. På bildet under får dere en liten smakebit. Vil du se mer, så har de en fin hjemmeside og nettbutikk: http://www.mitthjem.as





Julebutikken over alle julebutikker er helt klart Stabbursbua på Mørk. Her bugner det av møbler, lamper, pynt og nips. De har nettbutikk, men jeg vil heller anbefale et besøk. Om ikke du har julestemning fra før, får du det i allefall etter et besøk i Stabburet. Er du ikke glad i den traisjonelle røde julen, har de den klassiske hvite også;)





Andre butikker å besøke når du er i Sandefjord er Tinnies Hus. De har butikk i Tønsberg også, og der får du stoffer, møbler og pynt. Så jeg har både spisebord og stoler, to bokskap og endel Riviera Maison nips derfra;)




Ellers så var jeg innom MIKE & MOLLY for første gang. En veldig fin butikk med klær og interiør. Jeg kjøpte en utrolig smart sak- My Drap servietter og bordbrikker på rull. De inneholder 100 % bomull og kan både vaskes og gjenbrukes. Smart;)

Nå går jakten videre. Har rundet nettet et par ganger i dag føler jeg. Har nemlig en hytte og to hus jeg søker etter passende møbler til;)

 Ha en fin dag,


2 kommentarer:

  1. ojojoj...du har vært innom mange "farige" butikker fulle av fristelser skjønner jeg.Det er jo når man går på slike steder man skulle ønske man hadde større hus - heldige deg som har andres hus og hytter å pynte slik du får ulyste deg;)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Ja, det er sant. Får utløp for shopping og fristelser med denne jobben her- ellers kunne det fort bli dyrt;)

    Nå er det natta her- har akkurat kommet meg på hotell Gullsmeden i Oslo, for skal i et møte i morgen tidlig!

    God natt,

    Klem mari;)

    SvarSlett