Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

mandag 12. november 2012

Blogg Butikk


Nå nermer det seg jul, og hva er da bedre enn at jeg kan gjøre førjulstiden din enklere? Her kan du bestille julegaven og jeg pakker den inn i silkepapir og julegavepapir. Sender du meg hvem gaven er til og fra setter jeg på en pen til og fra lapp.

Så det eneste du trenger å gjøre er å sende en mail til meg: marigran@me.com og merke den med Blogg butikk. Så får du levert eller tilsendt gaven klar til å legges under treet. Produktene er fra The moshi. Og det er selvfølgelig begrenset antall.

Kunne det være noe for deg?

De 5 første kundene får 20% på hele kjøpesummen, så velkommen til Maris julehandel;)


En nydelig I pad veske som kan brukes som vanlig veske også. Love it;)


Fantastisk I pad veske i sølv med matchende liten veske eller portemone. I Pad vesken kan fint brukes som vanlig veske også. Den setter prikken over ien  på et casualt antrekk vel som et pyntet:) 



En nydelig og klassisk veske, også denne er laget for I Pad, men har lang lenke og kan like så godt brukes som en pynteveske.


Et tungt og massivt armbånd som pynter opp den lille sorte eller et sort casualt antrekk.


En nydelig liten portemone, veske, sminkepung eller hva du måtte trenge den til.

Et lett gullbelagt armbånd som man surrer rundt armen. Pynter opp et ellers nøytralt plagg;)

Denne mobilholderen har jeg kjøpt selv. Her er det plass til I phone, og penger. Til og med lip glossen får plass..
Så en anvendelig og pen liten veske med lange stropper slik at man kan ha den rundt halsen eller skulderen;)

En fantastisk nydelig gullveske som gjør seg på et sort og enkelt antrekk. Den blir lagt merke til;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar