Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

fredag 16. november 2012

Kevin Reilly... lamper for den kresne.

Det er fredag og snart helg. Jeg klokker ut fra hjemmekontoret mitt nå om litt. Ser for meg gullrekka, biff og rødvin forran peisen i kveld-deilig;)

Tenkte bare jeg skulle dele litt inspirasjon til lamper. Paul Anders som jeg samarbeider med har en forkjærlighet til disse lampene her, og det skjønner jeg jo godt. Mange av lampene ser ut som kubbelys, men det er faktisk lamper med pærer. Så disse lampene passer ypperlig over stilfulle spisestuer, men også like så godt over rustikke kjøkkenbord eller i laftede hytter.

Dette er jo virkelig design, og koster jo deretter. Jeg har sett at blandt annet Home & Cottage har fått en "etterligning" til en mye snillerer pris, men inneholder da bare brettet og festene. For her må man faktisk bruke ekte kubbelys. Bildene er hentet fra http://www.veranda7.ru/lighting_KReilly.php dersom du vil se eller lese mer.






Ønsker dere en fin fredagskveld!


2 kommentarer:

  1. Så stilig! Vi trenger jo litt lamper til det nye huset, og jeg har vært rundt og tittet litt. Riktig belysning har jo så mye å si for et rom , og jeg synes dette er litt vrient.. Høres ut som om dere har en koselig kveld i vente;) Jeg skal på jobb i natt..

    Kos dere;)

    Klem Anja

    SvarSlett
  2. Hei Anja!

    Lenge siden nå, tenkte på deg i sta, og vips så var du her;) Lamper er vanskelig ja. Har et hytteprosjekt gående nå, og da skal vi finne belysning for hele hytta. Så skal dele de fine godbitene jeg finner:)

    Ha en god vakt i natt, må innrømme at jeg ikke misunner deg... Håper ellers at alt er bra med dere

    klem mari

    SvarSlett