Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

mandag 19. november 2012

Juleinspirasjon

God mandag formiddag!

Hatt en fin helg? Her har jentene og jeg blitt kastet ut i helgen, for her var det guttelag med pinnekjøtt og kortspill fra lørdag til søndag.

Det er mandag og jeg tenkte at jeg skulle lage en liten juleinspirasjon å dele med dere.

Noen liker jo hvit jul, andre liker den tradisjonelle røde, og både sølv og gull gjør ofte et stort inntog i de fleste hjem. Hva liker du?

Kremmerhuset:
Er du glad i hvit jul kan dette skaffes på Kremmerhuset. Der har de kjekke tall som kan festes på kubbelys til advent, enkle fine kalendere i hvitt eller grått, og ikke minst kalenderposene som er ferdig med tall. Så da blir den jobben enklere;)

http://kremmerhuset.no


Riviera Maison:
Så kom jeg over super fin pynt til juletreet på Riviera Maison. Tok med noen fine ting å servere mat og drikke på også.

http://www.rivieramaison.com

H&M Home:

H&M Home har også endel pynt til jul for en rimelig penge. Her plukket jeg ut toner i gull, sølv og champagne. Veldig fine og dekorative serviett ringer synes jeg.



Zara Home:


De siste bildene er fra Zara Home. De har faktisk masse fint, og også dersom du er ute etter sengetepper og pynteputer også;)
Det var det jeg fikk tid til nå, men kommer tilbake til mer shoppingtips når det gjelder rød jul også. Ha en fin dag,










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar