Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

søndag 14. oktober 2012

MEMINI- fantastiske barneklær...

Memini  har utrolig mye fine barneklær. 

Jeg var på Oslotur på torsdag, og kom over denne butikken i Theresesgate på Bislett. Da ble det jo et par nye kjoler og noen søte luer til jentene. 

Jeg har tidligere kjøpt en super fin regnfrakk i dus rosa med prikker på. Den selges forøvrig til 40 % nå;) 

Her er linken til Memini:  http://memini.no hvor du kan bla igjennom vinterens katalog. Dersom du vil bestille på nett er denne siden noe å gå inn på:


Det jeg liker mest med Memini er at de har så mye fint i ull. Om vinteren går jo barna i ull konstant, og med klær derfra kan man faktisk være pyntet og fin selv i ull:)






Her plasker regnet ned, og jeg skal snart gå løs på de bladene jeg ikke fikk lest i helgen. Har vært på jentetur på Tindefjell, og utrolig nok har jeg ikke fått lest et eneste blad. Kan ikke skylde på at vi har hatt det travelt heller, men skravlingen tok vel overhånd;)

Ha en fortsatt fin søndags kveld, 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar