Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

tirsdag 2. oktober 2012

DIY tips

God tirsdags ettermiddag. For dere som ikke vet hva DIY betyr så er det Do It Yourself. Altså Gjør det selv:) Det har blitt utrolig populært med ting man kan gjøre selv, og ikke minst  bruke ting om igjen slik at man får nye fine ting ingen har maken til.

I den forbindelse planlegger jeg og fotograf therese Sjølie å lage en artikkel om livet på Holt gård, og da med fokus på natur, hva man kan lage selv av feks bjørkegrener. Det blir fokus på økologisk mat og hva man kan lage fra naturen. Så den 10 okt skal vi opp på gården og fotografere. Blir spennende å se hva resultatet blir, og om noen vil kjøpe artikkelen vi lager;)

Jeg samarbeider litt med Therese. Det er hun som har tatt bildene til mine innlegg Sommeridyll, Barnerom, Rosa jenteparty og Dilla på lilla. Hun holder til i Tønsberg, hos Fotografene på Kaldnes, Stalsbergveien 1

Så er det noen som kunne tenke seg å ta barne, familie, gruppe bilder av noe slag, eller trenger bilder til reklame for sine produkter eller bedrift kan dere gå inn på http://fotografsjølie.no 

Nå nærmer det seg jo jul, og bilde av barna til julekort eller julegaver er jo alltid populært;)



Her er noen tips om hva du kan lage selv. Disse bildene har jeg funnet på Pinterest, og den taklampen fikk i allefall jeg lyst til å prøve meg på. Blir jo nesten som å lage en pinata;)



Fotograf Therese Sjølie


Ønsker dere en kreativ kveld alle sammen;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar