Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

torsdag 16. august 2012

Faces of the world!

Jeg er utrolig glad i å reise, og elsker å ta bilder av folk, gjerne de som er litt skrukkete og uten tenner. Det sier så mye om et menneske, det viser at de har levd og det gjør meg nysgjerrig. Hvem er de egentlig? Hvordan har livene deres vært? Planen min er å lage en hel vegg hjemme hvor jeg rammer inn alle disse ansiktene. Hver og en av de forteller jo på sin måte en spennende historie.

Her er noen av de fantastiske menneskene jeg har møtt på mine reiser.














En vegg med masse forskjellige rammer, i likhet med masse forskjellige mennesker. Her er det bare å samle, og gripe muligheten når man er ute og reiser! Det blir en seregen og dekorativ vegg som folk får lyst til å stoppe opp ved, og ta en titt!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar