Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

tirsdag 14. august 2012

Drømmekraft



Følg drømmen din!


"Det startet med boken, Drømmekraft av Ellen Vahr. En fantastisk bok hvor jeg følte at hun skriver jo om meg. Det handler om å stoppe opp og tenke: Hva vil jeg? Hva er min drøm? Lever jeg sant? Boken handler om å tørre, ta steget ut og følge drømmene sine.
Det er det jeg gjør nå. Jeg har hoppet av en jobb jeg trivdes godt i, til fordel for det ukjente. Interiør har alltid vært en stor interesse, og nå har jeg tatt muligheten til å realisere en drøm.

Hvor det ender aner ingen, men man lever kun en gang, og man angrer sjelden på noe man har gjort-heller det man ikke har gjort.

Så dere som bærer på en drøm- 1. steg er å kjøpe den nydelige boken Drømmekraft og hopp utti med begge beina!"
Masse lykke til!


Her kan du trykke deg inn og både se og høre Ellen Vahr fortelle sin historie. Da får du en liten smakebit på boka, og du kan vurdere om det er noe for deg.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar