Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

mandag 20. august 2012

Deilig og søte fristelser..

Jeg fortsetter og drømme meg bort blandt mange søte inspirerende fristelser. Så i løpet av uken skal jeg lage cake pops, da gjenstår det å se om jeg får til å lage det like fristende som dette her.






Detter er bare noen fristende godbiter fra Shutterstock som jeg ville dele med dere. Kjenner du søthungeren kommer krypende?


Love Manuella er en fantastisk bok for de som elsker det rosa, det duse og romantiske. Jeg har ennå ikke prøvd meg å bake noen av godsakene, men jeg har boken fremme på kjøkkenet hver eneste dag, og det er lykke og blad i den! Det store nå om dagen er jo cake pops, og jeg lover at jeg skal begi meg utti og prøve det snart. Det må jo være ypperlig i barnebursdager, spiser kaken som en kjærlighet-og dekorative er de også.

 http://www.passionforbaking.com/blog/2011/09/22/love-manuela/



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar