Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

onsdag 26. desember 2012

Interiørjobbing til fjells....

Kort innpå før jeg tar kvelden!

Uka før jul gikk med til shopping. Masse shopping, men ikke til meg. Paul Anders og jeg skal innrede en hytte til fjells og gikk til storinnkjøp av "stæsj" slik at kunden kunne ha det hyggelig på hytta selv uten altfor mange møbler og belysning.

Så vi kjøpte inn lykter, lysestaker, lamper, pynteputer, pelspledd, skinnfeller, kurver, pledd, pyntestiger og det som hør og bør på en stor laftet tømmerhytte. Det var såpass at vi kjørte to biler opp, og jeg leide en stor Mercedes vito varebil og fyllte den til randen;)

Uansett, utrolig morsomt å kunne shoppe, go wild for andre;) Jeg følte det var julaften x 3 der jeg sto å pakket opp den ene pappesken etter den andre. Så ja, dette vil jeg gjøre mer av!

Jeg tar bare med noen fine stemningsbilder fra utsiden enn så lenge. Må forhøre meg med kunden om jeg kan vise hytta fra innsiden først. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar