Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

søndag 9. desember 2012

2. søndag i advent

God søndags kveld!

Har helgen vært bra? Jeg for min del hadde en super kveld med gourmet klubben i går. Julebord med nydelig mat og fantastiske jenter:)

I dag har vi fått kjøpt juletre. Edelgran til stua, og et lite grantre til jentene som de kan boltre seg, og pynte som de vil;)

Legger ved noen adventsbilder fra kjøkkenkroken, og ønsker dere en fin ny uke....

























 Ha en god natt,









4 kommentarer:

  1. Dear Mari,
    thank you for your lovely comment........yes, you can take some pictures. Have a wonderful Christmas time,

    Jade

    SvarSlett
  2. Tusen takk for besøk hos meg. Så fin blog du har. Legger meg som følger, jeg.

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Thank you Jade- lovely pictures, and hopefully you get some more visitors from Norway too;)

    Have a nice evening;)

    SvarSlett
  4. Takk det samme Bente, og koselig at du legger deg til som føger;)
    Ha en fin kveld selv, her er juletreet på vei inn i stua;)

    ;)Mari

    SvarSlett