Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

mandag 25. februar 2013

Mer hvitt og natur fra Blau Nature....

God mandags kveld!

Hatt en fin dag? Her har jeg jobbet forran macen i hele dag, og drømt meg ut i det fine været. Så i morgen har jeg en plan om å være effektiv slik at jeg kan ta meg en ørliten skitur i finværet. Vips er jo snøen borte og våren på plass, så må bare benytte sjansen;)


Deler noen flere godbiter fra Blau Nature, og favoritten min er helt klart den runde daybed- sofaen....



























































Det skal sies at mye av det er nokså annerledes alt annet, men det er jo faktisk litt av sjarmen også da. Det skal mye til for at du ser lik lampe hos nabon for å si det sånn;)

Ha en fortsatt fin mandags kveld,



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar