Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

søndag 24. februar 2013

En liten arkitektonisk perle på Strand

God søndags kveld!

Har nesten akkurat kommet hjem etter en helg på fjellet. I dag har vi kost oss med det deiligste påskeværet, så hadde ikke lyst til å reise ned igjen.   

Mandag kaller og selvfølgelig måtte vi hjem. Så måtte jeg innom Finn og myse litt som jeg alltid gjør før jeg tar kvelden. Det er alltid moro å titte, og i dag fant jeg dette veldig så moderne huset på Strand i Bærum. 

Selvom ikke jeg er noe funkisdame, må jeg si at det er veldig gjennomført, stilrent og innbydene.  Nydelige Dinesen gulv og enkel innredning... Blir litt gratisreklame for selgeren her, men vil du se mer kan du trykke Her



















Nå er det natta her i huset, ny uke...nye muligheter i morgen. Ha en god natt,




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar