Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

søndag 9. september 2012

Da er pastellene pakket bort og høsten kan komme...







Da er det tid for å tenne i peisen og  "gå vill" med stearinlysene. Må innrømme at jeg synes høsten er koselig, og setter pris på de fire årstidene vi har. Endelig kan man med god samvittighet sette seg inn under pleddet med en god bok og en kopp te.

Ønsker dere en fortsatt fin søndagskveld, og kos dere med stearinlys og høst stemning;)




2 kommentarer:

  1. Heisann Mari. For en flott blogg og kjempefin høstinspirasjon! Koselig å se deg på messa på Lillestrøm:) Er det sånn nå at du tar på deg store og små oppdrag? Jeg bor jo på nybyggefelt og her er det uante muligheter. Lise

    SvarSlett
  2. Hei Lise!

    Takk for sist ja, håper dere fikk shoppet fra dere på Lillestrøm;) Jeg tar på meg både små og store oppdrag nå i starten. Så send meg en mail eller ring så skal jeg nok få hjelpet deg. Er det tips på løsninger eller møblering så kan det være en løsning å sende meg bilder og plantegning så kan jeg få gjort mye forran macen;)

    Og er det mere jeg kan gjøre så tar jeg selvfølgelig turen til dere;)

    Ha en strålende dag, klem Mari;)

    SvarSlett